I'm in love with your brother....yes I'am

Kom hem nyss, har varit och träffat Mamma, tog en cesarsallad på uteserveringen, eller vi delade väl mer eller mindre på en. Nu sitter Mamma och smäller i sig kinamat, men för mig är det bra! Har ju varit så duktig idag så....fast jag är ju bjuden på tårta hos familjen Sjöstedt (Grattis Emma 18 år!)om någon timme eller så, får se om jag lyckas hålla mig i skinnet då? Haha.

Varmt är det ute nu iaf! Har traskat runt i shorts och linne, underbart!

Nu ska jag ta mig en cancerpinne, bye babys!




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du gjort som e så duktigt idag? :P

2008-06-02 @ 22:08:22
Postat av: Gabriella

lagat mat! riktig mat! inte ätit macka eller äpple till lunch, utan mat! Och inge godis :) duktiga jag! haha

2008-06-02 @ 23:04:33
URL: http://simplygabriella.blogg.se/
Postat av: Linda

duktig flicka! :)

2008-06-02 @ 23:37:06
URL: http://lindou.blogg.se/
Postat av: Emma

Ojda!! :D

2008-06-03 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0