ja hej

Hallo. Gick upp vid nio idag, följde med Mamma till farbror doktorn(lite ironiskt att jag går själv till doktorn, men inte min lilla Mamma!). Vid elva gick jag hem, åt en avokado och pluggade. Sen vaknade Tessan och störde mitt i allt plugg! Nej då, det är mysigt med sällskap, men nu behöver jag verkligen sätta igång igen.

Mamma köpte en sallad med bönor till mig. Började äta den lite smått, sen tog jag en titt på bönorna. Ingen vacker syn. De såg ut som muterade foster och jag fick såklart en spyattack. Linda skrattar åt mig. Tack. *Snyft*.

Nu har jag iaf gjort en smoothie, den ser inte äcklig ut....bara om man börjar tänka på äckliga saker som liknar som jag såklart började göra nu, nu kan jag inte dricka mer!

Fotboll ikväll! Krossa Grekland! Vet inte vart det blir att se matchen dock. Det får vänta och se :)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0