Klart slut

Är inte förvirrad längre. När jag inte kan gå ut utan att någon lägger en kommentar efter mig, då är det inte okej, då tänker jag inte förlåta. Att jag som inte gjort någonting (förutom att jag "sårade" dig för ett år sedan, släpp det!) ska få skit för att du slår mig, är så jävla fel. Nej, en fet polisanmälan ska du få. Du kan tacka de som "står" upp för dig, med tanke på att det var de som gjorde att jag väljer att gå igenom med min anmälan, annars vet du att jag ringde och sökte dig för att säga att jag kunde god ta din ursäkt (även fast Linda, Tessan och Tess tyckte jag var dum som ens tänkte på att dra in den). Jag kan ju bara tacka för mitt skadestånd på minst 5000kr du kommer att ge mig. Ja, jag har dokumenterat skadorna, både på bild och på sjukhuset. Kan inte fatta hur jag blev indragen i det här. Folk som slåss ser jag ner på. Så varför hamnar jag ens i närheten av en sådan människa? Well well, det som har hänt har hänt, men förlåter det gör jag inte.

BTW. Nej, jag har inte RÖRT en människa du hållt på med. Eller någon annan heller för den delen. Det från förra året är bara löjligt om du fortfarande håller kvar vid. Sist (när du drog mig i håret du vet?) så hade jag DANSAT. Oroa dig inte.

I'm out

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är fööööör snäll. Stå på dig gumman <3

2008-06-12 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0