Men tja

Hah. Jag suger på att blogga just nu. Varför vet jag inte riktigt. Har inte varit hemma så hemkt mycket, då blir det väl som det blir. Jag är ju knappast någon BB eller Kissie.

För lite minne av helgen just nu? Haha. Nej då.

I fredags var jag hemma fram till klockan 23.00, då åkte jag och mötte Tessan och några kompisar till henne och gick till Huset, där dansade vi och drack i ca. 3 timmar. Det var hur roligt som helst! Efter det åkte jag och mötte Lilla Linda och gick hem till henne och sov (innan körde vi såklart vårt obligatoriska fyllekäk på statoil, haha). I lördags satt jag och Linda på min ballkong och hade jätte mysigt, sen kom våra gäster + min knasiga familj och störde oss, vi skrattade en hel del åt tokstollarna. Efter det gick vi hem till Angelica. Var där i kanske en och en halv timme, sen drog jag och Emma till Fridhemsplan och "chillkrökade", var tyvär betydligt mindre drag där. Positivt var iaf att bakishaket McDonalds fans bakom hörnet, även om jag inte fick i mig mycket, pga. att jag var just, så hemskt bakis!

Igår åkte jag och Emma hem till mig, försökte trycka in en töjning i hennes öra, gick väl sådär. Sen åkte vi till Sundbyberg, åt sushi och solade. Jag vet att jag sa att jag aldrig skulle sola igen, men det var bara i 15 min, så jag klarade mig från brännskador denna gång, haha.

Nu ska jag plugga lite, sen ska jag ringa till Scandic och fråga när jag ska börja jobba.

Har nog lite bilder från fredagen och lördagen, men jag är inte så säker på att jag vill se dem. Tessans ord var: "Du ser väldigt......full ut!", haha, nej jag vill nog inte ha dem.

Bye babys

Kommentarer
Postat av: Tessan

eeeh så du lever i en värld där fredag inte finns eller ? :P vi gick till huset i fredags inte lördags

2008-06-16 @ 15:34:04
URL: http://cttessan.blogg.se/
Postat av: Gabbis

oj oj oj då, någon leker duktig va? Ett simpelt misstag din fjärt

2008-06-16 @ 15:37:53
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0