Midsommarplaner

Fan vad skönt. Nu är det spikat. Anna och jag åker till landet och flippar! Haha. Har ingen lust att vara hemma, känns som att det bara kommer bli ett vanligt "krök" då. Vi åker iaf på torsdag, och kommer nog hem på lördag. Så mysigt! Tror nog att jag ska ut efter tolv då, så Anna får se till att fixa ett leg så hon kan dra med.



Imorgon ska jag till Björn Axén, iih. Haha, jag är helt extas, jag vill fixa håret nu nu NU. Men det kommer få vänta i 2 veckor, det måste beställas in hår osv. Får hoppas att det blir riktigt snyggt också.

Nu ska jag fixa mig, åka till Tessan och köpa cigg, sen hem och städa mitt rum skinande rent!

Bye babies

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har pratat med mami nu och det är heeelt lungan att jag hakar!

nu jävlar är jag taggad ! :D

2008-06-17 @ 14:39:44
URL: http://taenbira.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Wiho! Jag har pratat med mina päron också, de blev superglada att du skulle med :) Me 2, nu fuckar vi ur :D

2008-06-17 @ 17:18:37
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0