Morgonstund

Hej och hå. Jag är inte lite trött! Pratade i telefon rätt länge igår kväll. Sen kunde jag inte somna förän typ tre! Skulle upp klockan 06.00 också, höhö, fan vad skoj! Vaknade inte av väckarklockan, men Mamma väckte mig halvsju, då gick jag upp och duschade, sen vid kvart över sju skjutsade Pappa mig till Sundbyberg, där Ebba skulle klippas. Så, nu får jag vänta tills klockan 11.00, då är hon klar, så jag åkte hem för att hämta mitt kort, sen om en liten stund ska jag åka till Solna Centrum och kolla väska och skor. Det är inte ofta man är där när butikerna öppnar! Haha.

Sen ska jag åka hem, plugga och packa, för ca. 18.00 ska jag och Emma hämtas upp vid T-Centralen och sen åka ut och segla! Om nu inte Räkan bangar det vill säga.



Nu ska jag springa iväg snart. Så bye bye babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0