Överraskning

Åh, min morfar är här! Hade ingen aning om att han skulle komma till mitt födelsedagsfirande. Gissa om jag blev glad? Söta snälla lilla morfar. Han har haft en jobbig tid, fick veta om att han har cancer osv. Nu får han cellgifter och kommer att bli bra igen. Var ca. 2 år sedan han var här, så att han kommer hit nu är superroligt.

Idag ska jag fortsätta städandet hemma. Sen ska jag och Pappa åka och handla det som saknas, efter det ska vi köpa en liten present till Emma Lindau, som fyllde 18 år 11e Juni.

Är lite smått nervös inför imorgon! Ca. 50 personer kommer hit, för min skull, haha. Nej men jag är superglad att det är så många som kommer, och att alla underbara i min familj jobbar så hårt för det här. Vissa personer är jag jätteglad för att de kommer, folk jag saknar, folk jag älskar, det kommer bli toppen.....får vi hoppas. Vissa personer kommer tidigt. Alltså de "närmsta", då äter vi och sånt. Sen kommer väl packet, haha. Alla kan tyvär inte komma till maten, det blir för mycket. Men de som ska komma då är redan informerade, resten är välkomna vid ca. 20.00 kan jag tro. Men det återkommer jag med.

Nu ska jag sätta igång, måste lägga på ett kol! Städa lilla toaletten....kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag e viktig! jag får komma tidigt! nanananaa!

2008-06-26 @ 16:26:04
Postat av: Gabbis

Jag skulle nog hålla med, men du har inte skrivit vem du är! Nanananaa ;P

2008-06-26 @ 17:57:57
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0