Plögg

Uppe vid nio och började plugga mer eller mindre direkt! Duktig idiot. Dessutom har jag LAGAT mat. Stoppa pressarna! Lax och wookad vitkåt. Gott blev det också. Detta ska jag äta varje dag....ett tag iaf. Nyttigt och gott.

Imorgon bär det troligtvist av till landet. Jag och Linda åker med min moster och min kusin till Länsö (Flänsö kallade jag det i mina unga dar, för då var det värre än pesten att åka dit), haha. Vi ska ta med oss skolkböckerna och chilla där ute. Sola, bada, hoppa  studsmatta och bara njuta av lugnet!

Kan behövas en tripp eftersom vissa inte vet hur man beter sig här hemma, trotts att de klassas som vuxna människor nu. Jag menar, kom igen, rycka någon i håret och sen springa där ifrån? För det första fanns det ingen anledning till att göra det, med tanke på att jag inte gjorde  ett skit. För det andra kan man väl åtminstonde stå kvar och stå för det man gjort?  Kan inte påstå att jag hade slagit tillbaka, men kläckt ur mig en och annan svordom hade jag nog gjort. Aja, jag var iaf inte den som skämde ut. Jag var den som fick söta, omtänksamma ord  :)

Aja. Nu ska jag klä på mig och åka till min älskade Mamma! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0