Puh

Tung dag. Har tänkt för mycket! Men nu känns allt bra igen.

Idag har jag iaf suttit hemma. Pluggade. Sen kom Mamma hem från Mörby C. Hon hade köpt en klänning till mig. Den var lite lång så jag funderar på att sy upp den någon decimeter (A). Väldigt urringad också, så jag kanske lämnar tillbaka den, orkar inte visa upp allt för mycket, haha. Sen träffade jag Tessan en snabbis, och sen mötte jag Linda och Tess. Vi satt och pratade, sen kom Sara och pratade på som en tornado. Vi mötte Emma, jag lämnade tillbaka hennes leg och så pratade vi en stund. Sen gick jag hem, åt på gården, gick upp, så ringde Malin. Sjukt. Måste säga det igen. Känns sjukt att vi pratat igen, och den här gången känns det som om vi faktiskt kan lösa allt.

Aja, imorgon är det FREDAG! Fest? Kanske kanske. Det får vi se. Kanske träffar någon ^^ Lördag är iaf Angelicas födelsedagsfest. Så den ska jag gå på.

Nu ska jag sussa. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0