Sletet

Jag undrar hur min kropp mår....om man skulle göra en grundlig undersökning. Aja, när jag kommer hem från Danmark börjar ändå jobbet direkt, så då blir det hemmakvällar så det räcker och blir över. Fast det blir en hemmakväll ikväll med, Emma sover här så vi ska köpa godis och kolla på film. Anna var också på, Linda också antar jag :)

Fick precis sms av Robban, han ska tatuera sig på onsdag, så jag ska hänga på. Haha, vart kom det ifrån lixom? Tänkte kanske be Anna följa med. Ska nog boka tid för ifyllning av min när jag ändå är där.

På torsdag åker jag och freaky-moster till Köpenhamn tillsammans! Fan vad roligt det ska bli. Hon lovade dock Ante och Putte lite för mycket när de var här i fredags. Nej, ni får inget maja-te, det ska jag se till.

Ska ut på ballen nu. Puss pussy´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0