Söndag

Galet rolig kväll igår. Dansade som fan. Hade asmysigt med Tessan, Pontus och göteborgaren Jonas (och ja Pontus, jag kommer ihåg vårat avtal, och fortfarande håller jag mitt löfte om resan i sommar). En av de roligaste utekvällarna på jävligt länge. Förmodligen för att det var så länge sen jag festade, och för att att jag hade så trevligt sällskap!

Kvällen mest patetiska är egentligen inte ens värt att nämna. Att hårrötterna värker lite kan jag väl ha överseende med, haha! Att svartsjuka är så jävlig är helt otroligt, speciellt när det inte ens berättigat. Well well.

Sitter och degar hos Tessan nu. Kollar repriser på tv, Gossip Girl och desperata hemmafruar, mys!

Ont i magen faktiskt. Åt ett äpple igår bara, satt med en cider i ena handen och ett äpple i andra, haha. Sen drack jag, och efteråt, väl hemma hos Tessan, delade vi på en micropizza. Min mage tycker inte om mig efter det. Pizza är för elak mat för den. Puppie

Aja, ska skynda mig lite nu, ska möta Sanna. Vi ska köpa cigg och äta glass :) LOVE





(jag ser helt pluffsig ut i ansiktet, buhu! haha)

Kommentarer
Postat av: anna

oh! nu måste du ringa mig å berätta vad som hänt :)

Skvaller skvaller skvaller! onda hårrötter? hmm berätta!

2008-06-02 @ 00:23:10
URL: http://taenbira.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Haha! Jag ringer dig senare och berättar, men du lär inte direkt bli så värst chockad! ;D

2008-06-02 @ 10:12:27
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0