sooo trött

Har städat som ett svin nu! Jag är helt slut. Rummet är tiptop(för att vara mitt rum iaf), toaletterna är tokstädade, har till och med torkat lister och sk*t. Det är inte lätt det här, men åh så skönt det är att känna att man har varit duktig och att man ser resultat. Det är tillochmed skönt att sitta vid datorn, eftersom skrivbordet är prima, och tangentbordet skinande rent. Haha. Hatar egentligen mitt rum. Det ska göras om helt och hållet. Men nu när det är städat är det iaf lite fint, speciellt skrivbordet och byrån :) Vi har gjort en liten "hygien-hylla" på skrivbordet (har ett rätt långt stå-skrivbord) eftersom min lillasyster kommer bo här i några dagar, så hon behöver ha sina saker där, och då passar jag på att ha mina saker nära till hands jag med.

Nu ska jag banka på badrumsdörren så min syster kan gå ut därifrån och lämna plats och moi. Vi hörs senare eller imorgon(troligtvist imorgon). Bye puppies!



(Den "söta" bilden är från midsommar, när vi sitter och är helt slut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0