superfitta

Städar och städar men det vill aldrig bli klart. Det finns ingenting jag ogillar mer än att just städa och andra skitsysslor i hemmet. Fy farao vad det är tråkigt! Men....min lösning är självklart musik. Allting går SÅ mycket lättare när man sjunger med och dansar meddans man städar(tur att ingen ser mig!).

Var nyss ute med Ebban. Hade som tur var slutat regna när nöden hade sin lag för henne. Nu är Tessan påväg hit, hon får titta på när jag städar äckelrummet och sen åker vi hem till henne och chillar framför någon film. Tokmys på G! Hon ska upp tidigt imorgon, precis som jag. Hon ska till KS och sola, jag ska till Björn Axén, sen funderar jag på att åka till Sundbyberg och sola några minuter. Vill ju se fräsch ut på midsommar, haha.

Vad ska man ha på sig på midsommar? Har försökt klura på det, men kommer inte fram till någonting vettigt. Det regnar säkert så det där problemet löser nog sig av sig själv.

Nu vill jag träffa Cassandra också! Skitungen har ju aldrig tid, eller tid och tid, hon spenderar den med sin pojkvän för det mesta. Men är man nykär så är man, I'm happy for you fucker.



Tillbaka till städningen då. Gud så kul. Nu höjer jag volymen, kommer därför inte svara i mobilen, haha, det gör jag ändå aldrig. Love

Kommentarer
Postat av: caaaasssandra

förlåt älskling!

2008-06-25 @ 00:51:16
Postat av: Gabbis

Lugnt baby. Vi ses ju på fredag! Sen är det du och jag hela veckan <3

2008-06-25 @ 13:02:05
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0