Svullen näsa och fläskläpp

Haha. Det här blir ju bara värre och värre! Patetiskt. Kan inte prata för sig själv, är så jävla korkad att man måste prata med händerna.

Pratade precis med polisen, gjorde en anmälan. Namnuppgifter på alla (okej, tre st) som var där. Lät positivt, för min del iaf. Polisen jag förklarade för frågade om allt, jag berättade allt, dessutom måste jag tacka dig för händelsen på Viper, det gör det lättare för mig att få skadestånd och för dig att få ett straff :).

Det roliga är. Att om du hade något jävla vett i huvudet. Skulle du bett om ursäkt. Du kanske inte tycker att du gjort fel. Men det har du. Jag skulle aldrig röra dig, det vet du, och det är därför det är så fegt att ge sig på någon som man vet inte kommer göra någonting. Nu vill jag inte ha en ursäkt. Men hade du gett mig en, hade det varit betydligt bättre och jag hade kunnat låta det gå, utan polisen inblandad.

Glad iaf att Tessan var med. Vill egentligen inte blanda in utomstående, men hon är mitt enda vittne, och vi pratade igår om att jag kunde namnge henne.

Pappa hämtade mig och Tessan och körde oss till Linda. Jag var helt tokig. Blev helt chockad av att få en smäll från ingenstans. Visst att vi inte tycker om (läs: att vi hatar) varandra, men jag trodde faktiskt inte att det skulle bli våld inblandat. Kännde mig iaf trygg när jag somnade mellan Linda och Tessan, haha. Vi tog kort på min fina läpp. TACK FÖRRESTEN! Jag behöver inte göra restylan i mina läppar nu :D.

Nu ska jag iaf åka till Karolinska. Var på vårdcentralen för ett litet tag sedan, så den doktorn skickar mig vidare till Näs- och halsavdelningen. Nu är du mallig va? Som fick in en sådan bra smäll. Jävla kickersunge.


Ps. Kickersbrudar är äckliga tjejer som letar bråk och slåss för att det är roligt. Jag menar, du är ju det? Tänk bara på den stackars pojken du slog på festivalen!  Man blir chockad av hur vissa kan leva med sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0