To day is the day

God morgon. Eller, jag har varit vaken sedan klockan 08.00, ihi, helt otroligt! Har ätit frukost, varit ute med hunden. Hjälp mamma lite. Fast det är mest Mamma som har hjälp mig....typ bäddat min säng osv. Nu trippar Ebban runt i mitt rum och hittar på satyg. Gullrumpan som är rädd för speglar(hon blir skräckslagen om man visar henne i spegeln).

Nu ska jag ladda ner musik. Mammas idé. Men hur ska jag kunna hitta musik som passar folk mellan 17-50+? Omöjlig uppgift? Skulle tro det va. Står still, har ingen aning om vad jag ska ladda ner. Äsch. De som kommer få väl ta vad som spelas, klaga inte.

Efter nedladdningen ska jag duscha, busa benen och testa lite kläder. Har ett mega problem dock. Det jag ska ha på mig, en ljusgul mini-tubklänning med något band under behagen, går inte att ha BH under. Okej, det vore inte så farligt om det inte vore för att mina nipples hela tiden är stenhårda och sticker ut, väldigt synligt. Alltså måste jag tejpa dem! Testade det igår, det funkade en aning, men man såg fortfarande att BHn lyste med sin frånvaro, men ack så ont det gjorde att dra bort tejphelvetet. Trodde hela bröstvårtan(hatar ordet, väldigt hemskt ord på någonting som inte är alls hemskt) skulle ryckas med.

Så nu ska jag börja med musiken. Lägger in en bild på kläderna senare, om batterierna räcker till detvillsäga. Annars tar jag systers systemkamera.....om jag får. Hörs senare puppies!



Hahaha, jag ser ut som en liten tjockis i ansiktet på den här bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0