Trött

Åh vad skönt att nu känna att jag inte behöver göra någonting mer idag! Har städat hemma idag. Fixat lite på ballen, städat mitt rum, torkat av fönster osv.

Efter det slitet hoppade jag in i duschen, skrubbade mig och så. Det värsta med att duscha är att man aldrig vill gå ur, jag kan stå där hur länge som helst. Efter duschen var det bara att "fixa" sig, det tog hela 25 min, rekord! Sen åkte jag och Linda till Solna Centrum, hon köpte en klänning, jag köpte ingenting *snyft*. Efter det åkte hon mot Sollentuna för att möta EmmaPucko, de skulle dricka(såklart) eftersom att Emma är ledig imorgon. Jag orkade verkligen inte följa med, så jag gick och solade på en salong, superskönt. Det första jag får göra när jag kommer hem är att springa ner i tvättstugan och ladda några maskiner och sen gå ut med Ebban. Märker ni hur päronen kör med mig? Uscha.

Nu är jag iaf helt slut. Ska sätta på mig myskläder och lägga mig i soffan och glo på tv. Funderar på att ta ett bad också, men då kommer jag somna där...hmm. 

Aja, C ya. Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0