Underbart!

Det är vad det är att ha Pullirulli(kusinen) här! Hon har nyss städat mitt rum! Haha. Ja, fy skäms på mig. Men hon sa att hon älskade att städa, eller hon sa "I love it!". Gullungen. Sen har vi kollat på "Du är vad du äter", hennes favorit program. Man får lite lätt dåligt samvete när man hör hur mycket skit det är i allting. Men men...

På lördag ska jag på fest i studion, Sannas studio. Jag hoppas på snygga grabbar med stora tatueringar. Mumma!

Nu ska jag och Paulina ut med Ebban, sen ska jag dra med mig henne eller någon annan till Statoil för att kolla om min skattepengar har kommit. Har dom det, då ska jag spendera dom imorgon! Moahaha.

Kärlek från mig och Rullan!

Kommentarer
Postat av: anna

pussy wanker!

ja det ska jag hälsa till honom :P

2008-06-04 @ 18:20:44
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0