Åland

Jo, nu kanske jag kan berätta mer om Åland. Haha.

Jag kan nog inte berätta allt i detalj, eftersom största delen av tiden var rätt onyktert. Vi kom iaf dit på fredagen vid tvåtiden efter att ha släpat våra tunga jävla väskor i 3 km. Så fort vi kommer fram drar killarna i sig pizzor. Vi sitter och dricker ett tag. Ante och Putte går ut på "promenad", vilket betyder att dom ska ut och göra satyg (vilket vi senare fick betala 600kr för!). Jag ställer mig i duschen och vinglar meddans de är borta. Sen kommer dom in helt rosiga om kinderna och vi dricker mer tills vi lägger oss så tidigt som 21.00, aspackade! Vaknar klockan 05.00 av att Eddie får ett samtal som väcker hela huset. Jag, lat som jag är, ligger i sängen halva dagen, utan att få sova eftersom "folk" kommer in och stör. Till slut ger jag upp och går in i duschen. Fortsätter dricka. Lördagen var alltså lika onyktert som dagen innan. Andreas och Putte får flipp och badar i sjön, där det fortfarande ligger is kvar. Sen fortsätter vi dricka.......sen somnar vi igen vid samma tid som fredagen.

Over all så var det en nice helg utan bråk (förutom ett liiiiiitet missförstånd, haha). Skönt att komma bort från allt. Men att sova ut ordentligt behövdes, 14 timmar sov jag när jag kom hem, njutning! Nu längtar jag till sol och bad, så nästa resa blir till en solig destination.


Ikväll ska jag nog träffa Cassandra och Tessan, kanske fest? Beror på, har plugg att genomföra, får se om jag vågar lägga det åt sidan för en kväll. Älskade Cassie åker ju bort nu i ca. en vecka.

Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0