InläggNo1

Imorgon är det Åland! Woho. Undrar om det är värt det? Jo, det är det, med tanke på att det inte är någonting som står på spel. Vilken vänskap då lixom?

Måste upp ca. halv sex imorgon. Måste duscha och dessutom är mitt tempo inte det högsta på morgonen, och humöret inte det bästa, därmed är stress uteslutet, dock brukar det bli lite knivigt i slutet iaf!

Var med Tessan idag, friska fläkt! Däremot blev det inte långvarigt eftersom Pappa hämtade upp mig för att vi skulle åka och handla. Jag är så töntig, jag älskar att åka och storhandla. Men idag var det ingen höjdare, huvudvärk + trafik på ICA, det kan jag skippa. Köpte iaf det som jag ska ha med mitt till Åland. Mamma tvingade mig att köpa med mig en godispåse....jo tjena, den slänger jag imorgon! Haha.

Mamma, Pappa och Sophia är hos moster, och de har med sig min Ebba. Jag vill att hon ska titta på tv med mig, men självklart ska dom ta med den stackaren till moster så att kusinerna kan springa och rycka henne i svansen....det är nog bra att jag inte är där. *rawr*

Sitter med en filt och kämpar för att hålla ögonen öppna, nej, jag kan inte sova! Måste packa hela väskan inför imorgon, och jag är nog inte den mest praktiska packaren, halva garderoben åker med om jag ska vara borta en natt, och nu är det två! Hur ska detta gå? 

Skriver senare om jag inte somnat i resväskan. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0