Onsdag

Idag vaknade jag klockan 09.00, var tvungen att ta bussen till Solna Centrum för att inhandla en ny mobil, eftersom den andra pajjade på Åland( frivillig att erikänna någon?). Köpte en schiiiiiit snygg samsung, svart med guldkanter, jag är Kär!
Sen åkte jag hem, åt en sallad som jag köpte i centrum, gjorde upp en "to-do-list" för imorgon och fredag, känns som det börjar komma igång på riktigt nu.

Efter det åkte jag till Djursholm för att vara barnvakt åt Elias och Linnea. När jag hämtar dom vill Linnea gå till parken, men dit hittar jag inte och dessutom fryser Elias så jag säger nej. Så när vi kommer hem står hon och tjurar med ytterkläderna på i ca. 20 min innan jag smörar mig till att hon ska sätta sig i soffan med mig och Elias och kolla på Hitta Nemo. Det blev mysigt till slut.

Nu sitter jag och myser med Ebbisen...älskar henne mer och mer för varje dag! Hon älskar mig också :) Snart ska vi sova, Bebban och jag, hon är sånt sömnpiller att jag somnar på direkten. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0