Sista minuten...

Det är vad det alltid blir med allting för mig! Jag har inte ens packat hälften av alla säker jag ska ha med mig. Eller, jag har packat mycket, men onödiga saker, bör börja om från början men jag vet att jag inte kommer kunna lämna någonting hemma. Usch. Har med mig typ fem linnen.....vad är grejen med det egentligen? Det är ju för farao vinter! Dessutom är det bara två nätter. Har däremot varit duktig och packat ner lite viktiga saker; sängkläder, nudlar, schampo&balsam, duschtvål, tandborste och deodorant, haha, ytlig någon? Känner på mig att av alla kläder jag har med mig, så kommer jag att leva i mysdressen, den är överdrivet skön, överväger att flytta in i den på heltid.

Jag hoppas på sol! Kallt kommer det med all säkerhet att vara, men lite sol på det så känns allting så mycket bättre, och bara det gör en varm. Använda solisarna, kanske keps (?) och suga in vårkänslan. Åh, ge mig vår.....eller ännu bättre, ge mig sommar!

Mamma, Pappa, Sophia och vovvisen kom hem och luktade så jävla äckligt, de hade lagat mat hos moster. De luktade som ett gäng fiskpinnar *huä*. Ebban var slut körd efter att ha blivit jagad av kusinerna hela kvällen, stackars bebis. Hur ska jag kunna lämna henne i två dagar? Sorg!

Fan vad jag drar ut på det här med packningen....men det är inte roligt att göra saker man måste!

Nej, hej då för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0