Torsdag, fint väder och snart helg!

Ljusterapi! Älska älska!

Idag gick jag upp klockan 09.00 *stolt*....okej det var för att Ebba slickade mig i ansiktet tills jag inte stod ut! Sen duschade jag och började läsa lite i LB-Religion A. Sen kom Tessan och var här ett tag, vi satt och rökte på ballen och pratade skit, om "vissa" personer, haha. Sen tyckte Tessan att det skulle vara en rolig idé att bada Ebba, och det behövdes väl så vi gjorde det. Usch vad hon hatar det, Ebban. Hon var inte direkt stormförtjust när vi satte ner henne i badkaret, men duktig var hon iaf.

Nu ska jag fortsätta plugga lite till, sen kanske jag drar ut och tar en promenix med Joanna i det fina vädret. Jag ber till den så kallade Gud att det håller i sig nu, vill inte se en enda snöflinga singla ner på marken!

Imorgon är det Fredag, veckans bästa dag! Party nu när jag slitit "så hårt" den här veckan.



Bebban langar inte gladaste minen när hon är nybadad :( hiho



Lite gladare när hon är den dunboll hon är menad att vara!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wihu ny blogg ! :)

2008-03-28 @ 22:10:08
URL: http://taenbira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0