17, snart 18!

Har suttit och pratat med Mamma om 18års firandet. Har skrivit upp folk jag planerar att bjuda. Har kommit upp till ca. 60-70st. Lite väl mycket kanske? Bjudit vänner till familjen, släkt osv. Sen en egen lista för särskilt utvalda gullepluttar som jag vill ha hit. Men som sagt. Måste skära ner lite. Bor ju faktiskt inte så värst stort. Mamma och Pappa tycks vara mer taggade än vad jag är, haha. Beror nog på att jag mest ser fram emot att kunna köpa cigg själv och att gå ut på krogen.

Pappa pratar om att vi kanske ska försöka flytta. Inte långt, typ en kilometer, haha. Järva staden. Det tycker jag låter prima! Skulle helst flytta ifrån Sverige, men det lär ju inte hända. Men för ca. ett år sedan var det lite snack om att flytta till New York, men det ville inte Mamma. Buhu.

Planerat att bo utomlands nästa år. Kan ju faktiskt plugga vart jag vill nuförtiden!

Aja, måste slita mig från datorn nu. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0