"Bästa vänner"

Hur väljer man sina bästa vänner egentligen? Efter snällhet, status, ärlighet, lojalitet....kanske tillochmed utseende? Jag vet iaf inte hur det är just nu. Jag vet bara att vissa personer gör mig lyckligare än andra. Vilket verkligen är vad jag behöver. Att jag håller på att få tillbaka en av mina närmsta är en sak som får mig att gråta av lycka, eftersom hon ställer upp trotts att jag gjort fel många ggr. Hon har aldrig gjort en stor grej av det efteråt heller. Är man nära vänner, förlåter man utan problem, ovillkorlig kärlek heter det. Man lär sig av sina misstag, mitt misstag var att inte hålla i henne så hårt jag bara kunde. Hon är bäst, att ha henne som vän är ingenting man tar förgivet!

Med henne kommer dessutom en till fantastisk liten prick med på köpet. Haha. Gud, att ni förstår mig bättre än många andra är någonting jag verkligen inser nu, och vi har kul, vad som än händer. Utan gnäll skrattar jag mig genom livet med er!

Som sagt handlar inte vänskap om hur roligt man har det på helgerna. Men den här vänskapen innehåller så mycket mer än så. En trio utan dess like! Dessutom tillfaller en till outsider med i detta gäng. Gud! Som jag har saknat er, kommer aldrig släppa er nu, bara så ni vet det!

EN person till! (Vad jag tjatar!) Haha, bäst på jorden, underbara människa. Kan man vara mer äkta än du? Dumma frågor får dumma svar. Klart man inte kan! Haha.

Älskar er, mina underbara tjejer!


Kommentarer
Postat av: ...

pik?

2008-05-14 @ 15:23:41
Postat av: Gabbis

Ingen pik till någon. Dom som är mina vänner vet det, så som dom som inte är det också vet hur läget är...

Just det här inlägget blev av för att jag nyss blivit "vän" med en person som jag var supernära förut, och börjar bli det nu igen, vilket jag är superglad för.

Men det är "bara" en av mina underbara vänner ;)

2008-05-14 @ 20:38:00
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0