Bättre, mycket bättre

Haha, fy farao vad roligt det är med arga kommentarer! Om det är någon som tror att jag blir ledsen eller tar åt mig, så stämmer det inte. Att säga att jag är smal tar jag bara som en komplimang :) Även om det kanske uttrycktes med lite hårdare ord. Haha. Att kommentera på detta sätt är bara ett tecken på osäkerhet. Dessutom vet denna person att jag är osäker, att hacka på någons utseende är bara lågt, någonting som jag aldrig skulle göra.

Jag mår iaf mycket bättre idag. Har ätit frulle med gullrumpan Anna på balkongen idag igen, bra start på dagen! Kommentarerna var ju bara pricket över i:et! Sen har jag pratat med Klevvan om ikväll. Blir en lugn kväll, för ovanlighetens skull. Funderar egentligen på om jag borde sitta inne hela helgen, men med tanke på att jag suttit inne hela veckan så kommer jag förmodligen klättra på väggarna om jag inte kör med lite miljöombyte nu.

Well well, ska sätta mig och studera. Med tanke på hur "äcklig" jag är får jag väl kompensera med att vara smartare än dig, med tanke på att du är snyggare? :)

image103

Nej, nu ska jag gå och spy upp min frukost. Love, mina vänner och fiender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0