Bedtime

Kom precis hem, eller har varit ute med Ebban också, kvällsgången nu. Har varit hos Emma och träffat Alfons (hennes valp), sötare än sötast. Precis lika liten som Ebba var när vi fick henne.

Ska hoppa i säng typ nu, en kvälls cigg innan dock. Haha, idag när jag vart vid Råsunda och skulle ta tåget på Solna Station skrek en kille till mig att jag skulle sluta röka, "Du kan få cancer", jag är så cool och säger "Jag vet, det har jag redan". Fy fan vilken snorunge-kommentar.

Mina händer svider, kan det vara solbrända? Haha.

Dagens +: Sol sol sol sol sol sol sol (och Alfons).

Dagens - : En otrevlig liten rackare jag "råkade" stöta på. Men nu är det rövslickeri som gäller, moahaha.

God natt Puppies

Kommentarer
Postat av: anna

pet i ögat ;)

2008-05-12 @ 20:20:38
URL: http://taenbira.blogg.se
Postat av: Gabbis

Haha, fan vad ont det gjorde! En riktig smocka :D

2008-05-12 @ 22:30:23
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0