Dagen efter

Ja, det är slitet, som tusan! Hade det supermysigt hos Tessan igår. Vi åt middag med hennes mamma och pappa, supergott! Efter det pälsade vi på oss och drog ut i regnet(!) för att möta några från Bergshamra. Dom var lite sena så vi körde på stort och satte oss på skolgården och drack lite. Haha. Sen mötte vi Pontus, Emma och senare några till. Vi gick ner till brasan i Ulriksdal. Sen skulle jag gå och hälsa på packet som var på Kaninholmen, så jag knallade dit själv. Kännde mig måttligt nykter när jag kom dit eftersom alla redan var fulla som kastruller. Efter ett tag kom Tessan och gänget, dom blev inte långvariga eftersom vissa är omogna idioter. Dom stack vidare. Skulle egentligen ha kommit efter med det blidde inte så. Var kvar på Kaninholmen ett tag. Linda och några åkte till Sollentuna för att festa vidare. Jag gick däremot hem. Tror att jag somnade mitt i samtalen och pratade lite halvt i sömnen, haha.

När jag vaknade imorse var jag så hemskt bakis, men efter några extra timmars sömn mår jag relativt bra igen! Är det fest idag eller? JAPP! Ska nog hem till Chrille och chilla lite, får se vilka som kommer dit, kan bli mysigt.



1. Om man ändå är så patetisk och sätter sig och dricker på en skolgård, kan man lika gärna köra på stort!
2. Haha, vaa?
3. Den fina brasan :)
4. Söta Emma och Sötsöta Tessan
5. Danne, jag och min äääälskling Anton
6. Två snyggingar, ja, jag njöt :D haha

Kommentarer
Postat av: anna

haha vi tar det över telefon istället hahah

2008-05-01 @ 21:04:16
URL: http://taenbira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0