Duktig flicka

Japp, det är jag! Uppe med tuppen (klockan 08.00). Gick ut med hundrackarn, som nu har slocknat på min säng, helt osminkad och i pyjamas. Hemma igen var det bara att tvätta ansiktet och sätta sig och plugga, och det har jag gjort, som en tok! Finns ingenting skönare än att känna att man har presterat någonting under dagen, då går allt så mycket lättare.

Ska åka till stan med lilla syster Sophia, Emo-Märta. Vi ska köpa emo-skor till henne, order av Mamma! Men som tack får jag också köpa mig någonting, tihi.

Nu, till dagens höjdpunkt!

image54


Ja må hon leva, ja må hon leva, jaaaa må hon leva ut i hundrade år, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade åååååååååår! Ett fyrfaldig leve för UNDERBARASTE Tessan, hon leve, hipp hipp, HURRA HURRA HURRA HURRA!

Grattis älskling 18 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0