Fredagsplaner

Ser ut som att det blir det festligt ikväll iaf...problemet nu är bara att vi måste åka och köpa vin. Känns som att vi är lite sent ute. Sitter hemma och är rätt stressad, vilket gör att jag blir helt apatisk och inte kan göra någonting alls. Well well.  Ska städa upp lite på mitt rum, sen ska jag möta Linda och Anna som sitter och äter KÖTT och pommes just nu. Haha. Min diet har funkat prima idag, men det är klart att jag ska dricka och förstöra det nu? Attans. Egentligen har det väl inte varit någon diet med tanke på att mitt matintag idag har varit otroligt minimalt, nästan obefintligt, vilket inte är bra! Men det tar jag ju igen med vinets alla kalorier ;)

Förresten solade jag solarium idag. Resultatet? Fräknar och en vidbränd bakdel! Ösch, det är inte skönt att sitta ner heller, tur att jag har ett ståbord i mitt rum.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Anton DTV (blondast av alla)

Hoppas du haft en bra dag och får en bra kväll :)

2008-05-16 @ 20:00:42
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0