Frusna män söker kärlek

Tråkigt dag. Som fan. Men det är smällar man får ta antar jag. Har däremot badat Ebba, vilket känns skönt. Funderar på vad jag ska köpa till Tessan tills på fredag. Hon blir ju 18 år! Haha, kan fortfarande bli lite rörd när jag tänker på det. Jag vet inte varför. Men alla blir 18, och snart jag med. Vi är inte små flickor och pojkar längre. Snart är det ut i världen på riktigt, det skrämmer mig som fan. Jag klarar knappt av den här ansvarslösa världen. Panik! Tror jag ska köra på att bli en sådan där patetisk ungkarl som bor hos Mamma tills man blir 30-40. Mamma är ju alltid bäst anyway, right?

Saknar en viss person. Okej, det var inte sååå himla länge sen vi sågs. Men ändå! Älskar dig och det vet du, det har jag sagt ett antal ggr(läs jävligt många gånger).

Saknar dessutom Anna och hennes opolerade språkbruk, haha. Har sagt många gånger att hennes mun skulle behövas tvättas med tvål.

Sanna var nyss här. Mitt hjärtegull. Vi hade en mysstund på ballen. Nu sitter jag med Pappa och Ebban i soffan och kollar på "Frusna män söker kärlek". Så otroligt sött. Däremot är killarna så hemsk omanliga. Haha.



Sådär ska det se ut! Mumma.

God afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0