Gaah

Råkade radera inlägget innan! *Grrr*

Jag pluggade hos Tessan, vi åt godis och kollade på sevärdiga TV-program. Jag som aldrig kollar på tv! Sen kom hennes bror och hans flickvän. Vi fikade med dom och hennes päron, eftersom hennes pappa fylle år. Grattis! Sen kollade vi återigen på tv, grät en skvätt. Eller nej....vi grät floder. Vi satt båda två med tårarna rinnandes ner för våra kinder. Sminket borta någon? När pappa hämtade sa han " Gabbis du har inte så mycket smink på dig idag. Fint!", haha!

Nu är jag iaf hemma, ska nog lägga mig i sängen med telefon sällskap. Kolla på en film låter också lockande! Ska se "Manshoran", som Linda så fint kallar den.

God natt!

image81

Tessan framkallar mina tokiga sidor? (Innan gråtkalaset!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0