Gnäll

Jo jag kommer gnälla tills det går över. Har aldrig varit med om någonting värre. Linda säger att hon börjar bli brun nu. SVIN! Jag blir bara rödare och blåare för varje sekund, känns det som. Funderade seriöst på att ringa ambulans åt mig själv i natt. Det går förmodligen inte att göra någonting åt. Men smärtstillande skulle sitta fint just nu! Vill läggas in på karolinska med obegränsat med morfin hela dagarna, då skulle jag nog må bättre!

Uppe med tuppen idag iaf. Kors i taket. Började bråka med Pappa det första jag gjorde, och när jag blir arg (speciellt på morgonen) så går min käft inte att stoppa och jag bara ordbajsar alla onda saker jag kommer på. Förlåt Pappsen!

Skulle egentligen åkt med Stella idag när hon fyller i tatueringen, och dessutom skulle Sanna gaddat mig också.....MEN, det går ju verkligen inte, med tanke på att jag inte ens får på mig ett par brallor, kan jag inte ens gå ut, och ännu mindre öka smärtan med att köra in en nål i min stekta hud.

Ska börja plugga typ nu. Har ju varit mer eller mindre sängliggandes de senaste dagarna. Jo, jag är det idag också men idag tänker jag plugga ordentligt meddans jag myser med Ebban brevid mig.

God morgon förresten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0