God dag

Hallå hallå. Kom precis in efter att ha suttit ett par timmar ute på en filt med kusinen, vovven och Mamma. Grannen Tessan kom ut också :)

Igår var vi hos Klevvan, blev lite livat, men ändå rätt lugnt och trevligt. Det var jag, Tessan, Linnea, Emma, Anton, Felix, Micke.A, Martin och Chrille. Vi chillade först, tjejerna och Micke, på ballen. Sen när pojkarna kom rörde vi oss innåt. Mysig kväll faktiskt.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Antingen blir det utekväll med Tessan(geting down tonight!), festande med Linda&co.eller hemma kväll hos Sara framför ESC. Tufft val, huh? Har ju faktiskt dircka hemma.....hmm.

Aja, ska hoppa in i duchen. Flagnar överallt! Usch, känns så ofräscht. Men det är ett bra tecken iaf!



Jag vet inte varför, men gosh vad jag tycker han är snygg! Tror det är tatueringarna som sticker fram vid skjortärmen. MUMS!

Bye babys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0