God morgon

Nej fy att gå upp på morgonen! Men vovven tjöt när Mamma gick så jag var tvungen att gå upp och gosa henne lugn.

Ska sätta mig och plugga direkt. Ringer nog Linda om någon timme eller så, så att hon inte sover bort hela dagen :)

Ska höra om Tessan vill cykla med mig till slottet sen, så kan vi sitta där och snacka en massa skit, myyyys!

Aja, som sagt. God morgon!

PS. Känns hemskt tråkigt att inte ha en liten Anna som plingar på min dörr med sina mackor och sitt O'boy-glas idag, har varit en toppen start på dagarna! MEN snart är det sommar, då är det frukoskt tillsammans varje dag ffs! (Även om jag lär jobba en hel del. Men då slutar jag ändå när alla andra vaknar, haha).

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0