God morgon

Vaknade i bättre tid idag, ca. 09.00. Skönt! Ebban ligger fortfarande och degar i sängen....lat hund!

Är på bra humör faktiskt! Brukar inte vara det på morgonen. Kanske var för att jag pratade med Linda det sista jag gjorde innan jag somnade? Gullrumpan. Har försökt ringa och väcka henne, men inte vaknar hon inte. Man skulle kunna bomba hennes rum utan att hon ens rörde på sig. Hon ska iaf hit och plugga, sen så kanske jag följer med henne på ett möte som hon ska på angående sommarjobb.

Nu är det förresten spikat. Vi ska ta en sista minuten i slutet av augusti. Så när alla suckers har börjat skolan/jobb så drar vi, hur länge vet jag inte än, men jag hoppas på två veckor faktiskt. Familjisen kanske också drar utomlands. Hur mys som helst. Då jävlar ska jag och Mamma festa, och sen när päronen sover, smyger jag och lilla Emo-Märta ut och partar! Haha.

Funderar på att gå ut och gå någon timme innan jag börjar plugga faktiskt. Så jag måste skynda mig nu. Looove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0