God morgon

Jag ligger alltid efter i schemat. Där av att jag får plugga till mycket senare på dagarna. Usch. Snart ska jag iaf klä på mig, fixa mig och sedan sätta mig och plugga. Efter det ska jag åka till Djursholm och vara barnvakt till gullungarna. Efter det kanske jag ska träffa grinolle. OM jag orkar och hinner, med tanke på att jag inte kommer komma igång med plugget förän rätt sent idag kanske det är direkt hem och plugga? Jobbigt värre. Har dåligt samvete med tanke på att jag har lovat att träffas hela veckan, och avbokat varje gång. Inga glada miner.

Jobbigt det här med helgen iaf. Kan inte bestäma mig. Känns jobbigt att åka bort över hela helgen, men ändå skulle det vara skönt. Så antingen blir det landet med Tessan, eller så blir det "random-helg" med Stjärt-Anna. Tufft val! Om jag stannar hemma är det också en Cassandra Sall-kväll som lockar (i den kvällen ingår förmodligen Becca!). Hur ska jag kunna motstå det? Haha.

Måste städa rummet, hittar inga kläder när det ser ut på det här viset. Jag fruktar för vuxenlivet! Får gå någon husmors-kurs innan jag flyttar hemifrån.

Adjö

Kommentarer
Postat av: anna

oh haha! du vill bara veta vad jag har gjort ikväll haha! jag har flippat galet nu asså! jag måste typ vara hög eller ngt.. hahaha ;) :P

2008-05-14 @ 20:43:04
URL: http://taenbira.blogg.se
Postat av: anna

fan va snabb du va med att svara ! haha
[email protected]

2008-05-14 @ 20:47:49
URL: http://taenbira.blogg.se
Postat av: anna

men nu ska jag se klart på hockeyn men jag loggar in sen efter igen ;)

2008-05-14 @ 20:51:48
URL: http://taenbira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0