God morgon....eller nått

Sitter och funderar på när jag får tillbaka mina skattepengar. Det står att jag ska få dom i Juni, hoppas på början av månaden! Det jag funderar mest på är vad jag ska göra med pengarna. Förmodligen blir det att jag sparar dem för en utlandsresa, funderar på att dra med Emma faktiskt. Beror på. Sen blir jag ju 18 den 22a, då blir det ännu mer pengar som jag får tillgång till. Underbart! Shopping någon?

På fredag är det födelsedagsmiddag för Tessan, som fyller år på torsdag, snuttan blir stor, äldre än mig, uaah. Ska hoppa in i duschen nu.

Pussy

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket pengar är det ?

2008-05-07 @ 09:22:47
Postat av: Gabbis

inte så mycket, ca. 6000 :P

2008-05-07 @ 14:37:03
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0