Hallå hallå

Gud vad seg jag är! Sitter fortfarande i mysdress, har inte orkad dressa mig idag. Osminkad och allt! Men det är bra antar jag, låta huden vila.

Idag var jag och Linda ute på en promenix i ca. 1 h och 45 min. Härligt. Vi gick bort till brunnsviken, satt på bryggan och pratade om allt mellan himmel och jord(men mest om våra sommarplaner!). Sen gick vi hem till mig och åt lunch. Sedan satte vi oss i soffan och pluggade....även om det inte blev så värst mycket gjort, haha. Linda skulle på möte, jag fortsatte plugga.

Nu funderar jag på att ta en till promenad, själv dock. Vore väldigt skönt att känna sig lite duktig :P Men då ska jag tvinga Sophia att låta mig låna hennes Ipod, för att gå själv utan musik är bara deprimerande.

Min moster tipsade mig om Linda Rosings blogg idag. Inga kommentarer......bara; HA HA.

Hejsi svejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0