Hallå hej

Sitter i mitt ännu ostädade rum. Dumma mig. Men till mitt försvar är jag helt och hållet slutkörd efter att ha varit med lillasyster i stan och letat skor. Omöjligt uppdrag. Jag var tvungen att följa med henne, Mamma orkade inte göra det själv så hon mutade mig, jag nappade. Ångrar det nu. Hon gnällde över att hennes fötter var feta och att hon inte kunde ha några nätta skor. Jag fick skrattattack,  hon blev gråtfärdig. Tvingade till sist henne att ta en par silvriga skor med svarta detaljer, passade på att tjacka två par skor jag också! Köpte dessutom ett gulligt hårband, ett puder och två eyeliners till syrran (som jag kommer sno).



1. Helt OK-skor, varken bu eller bä antar jag. 2. Gräsliga skor, men ack så sköna, som mjukisbyxor för fötterna! 3. Puderluder.


image60


Den som har ca. 6500 kr över kan väl kila iväg och köpa den här åt mig? Tack på förhand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0