Hmpf

Åh, att vakna för sent är en av mina många (läs: väldigt få) talanger. Nu har jag lite småpanik och måste verkligen hoppa in i duschen, sen ut med Ebban, sen plugga och sen följa med Sanna som ska fotas av Stella....aja.

Har iaf bestämt mig att det inte blir något landet i helgen, vädret känns för deprimerande för det. Nu kan jag ju fortfarande åka och fika med Emma efter jobbet på lördag, sola solarium och hitta på vad som helst. Cassandra-kväll blir det ju också. Egentligen taggad på att gå ut på krogen, men minderårig som jag är får jag väl vänta i en månad och en vecka *buhu*. OM nu inte det är så att Linda, Anna och några till bestämer sig för att dra ut och jag kanske kan få låna Emmas legitimation?

Nej nu ska jag skynda mig, Sanna kommer vid 13.30, då ska jag ha gjort lite saker. Ska bli superkul att se Sanna fotas! Min lilla skönhet.

image83

Hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0