Home, sweet home!

Ibland är det för jävla skönt att vara hemma. Typ som idag/ikväll/inatt. Anna gick precis, har varit med henne och kollat på EUS. Maria och Angelica kom, men drog sen, så jag och Anna gick hem till mig och tittade på omröstningen. Jävla Ryssland vann med en slisklig höknäsa som gick med skjortan öppen så man fick se mer än vad man ville. Sämst. Sverige hamnade dessutom på 21a plats, en enda placering över det och vi hade sluppit kvala nästa år. Attans!

Pratade precis med Emma. Hon bad mig komma så jag kunde hjälpa henne att "slå några äckliga tjejer" som hon så fint uttryckte sig. Haha. Emma brukar inte vara fientlig, men nu var det hat på G. Den ena beskrevs som "Ful och äcklig". Den andra som "En turk i skjortklänning". Verkade inte vara någon jag vet vilka det är iaf, eftersom namnen var rätt främmande. Var lite inne på att åka till dem tidigare ikväll, men det blev inte så, orkade inte. Skulle dessutom ha åkt med Tessan på någon festival i Universitetet, det orkade jag inte heller. Lökigt.

Tessan ville att jag skulle åka hem till henne och sova, men pallade inte det. Nu är jag iaf supertrött!, så jag ska lägga mig ensam i min säng. Fy farao vad skööönt! Kanske sätter på någon film som jag kan somna till.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0