Ihihihi

Gud vad det finns mycket hat i alla privatbloggar! Jag vet att bloggar är till för att avreagera sig osv. Men jag tycker bara det är så lustigt att läsa alla hårda ord som folk skriver om sina rivaler. Speciellt tjejer om tjejer. Moahaha, det är så sjukt! Avundsjuka på hög nivå kanske?

Jag tänker iaf inte skriva på det viset. Eller.....haha, det kommer nog! Men just nu känner jag att det är bra. Har mina vänner, vet vart de står. Om någon nu "sviker" mig tänker jag inte gråta, då är det ändå ingen vän att ha, right?

Eller jag ångrar mig! Jag vill också vara aggro!

Hörru du! Det som händer mellan mig och min vän är någonting som DU inte har med att göra. Släpp det, aiiiiiight?

Adjöken fröken



PS. Tror Ebban fått fnatt, eller kanske bara hittat sin fristad här hemma.....under min säng? Världens minsta utrymme, jag kan inte ens böja mig ner, ännu mindre lägga mig på att fyra och krypa in och hämta henne. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0