Ingen bra dag

Nej idag fungerar verkligen ingenting. Mat, kläder, tid, plugg, hund....ja, allt bara skiter sig känns det som! Har iaf beställt två saker från internet idag. En tunika och ett par sandaler. Ingenting superflashigt, men praktiska saker inför sommaren!



Ska snart lämna Ebban i hela 50 min (!) för att åka till Bha och sedan vidare till barnen. Skönt väder idag iaf, det höjer alltid humöret. Synd bara att mina ben inte får vistas i solen, förbannat irriterande!

Aja, ska klä på mig nu, även om jag känner mig u.g.l.y. i allting idag!

Hejs svejs fislisor!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Klänningen såg sådär tunn och soft ut!

får en att längta efter sommar och att få vara ute och grilla och mysa med vännerna...



Har man riktigt roligt kan det bli ölbrännboll.



Hoppas du får en fortsatt KANON vecka och att den blir rolig och njutbar.





"det okända är inte så skrämmande iallafall..."

2008-05-27 @ 21:33:33
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Elisabet: Ja men visst är den :) sommaren är nära nu!



Ölbrännboll? Haha



Tack detsamma!

2008-05-27 @ 21:58:04
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0