Jobb imorgon

Jag som trodde partykväll! Haha. Nena ringde och hörde om jag kunde jobba imorgon, och självklart kunde jag ju det. Så, jag får avboka mina planer med Cassandra och Becca, och Linda och Anna. Blir en myskväll hemma med Emma, eftersom hon också ska jobba så sover hon här, då blir allt så mycket lättare och skönt. Stackars henne imorgon, hon vågar väl knappt säga god morgon till mig eftersom jag bara fräser, haha.

Kom nyss hem. Har varit och fikat med Emma. Chailatte <3 Vi satte oss ute i den äckliga kylan så att vi skulle kunna röka. Men med rätt sällskap blir man ju varm!

Emma kommer väl om ett tag. Då får jag bryta godislöftet, eftersom vi lär ha filmmys. Gud vad länge det höll då? Ska jag sätta på mig myskläder och ringa Cassandra och avboka :( Jag som var taggad för Cassie ikväll!

Nu ska jag lämna en jacka till Alex. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0