Kommer ingenstans

Sådan där dag när man inte får arslet ur vagnen! Jag fryser så mycket att mina nipples skulle kunna sticka ut ögonen på någon. Mina ögon svider, pga. pollen? Ebban är för gosig för att släppa. Min säng ropar på mig, och ändå ska jag ha gjort en massa saker innan dagens slut! Vill egentligen bara lägga mig i sängen och sova tills imorgon, för imorgon är det fredag! Har inga direkta planer för helgen, vilket brukar ge bästa resultat, då man inte har några förväntningar. Skulle bli lika glad för en mysig filmkväll som en crazy partynatt. Tror på det förstnämnda, haha.

Kollat genom att bilder på datorn, vissa bilder är svåra att förstå varför man har tagit och varför dem är kvar....

Exempel:

image85



Haha, det värsta är att jag inte kan säga att den är två år gammal. Togs för ca. 5 månader sedan!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du ser ut som Sanna Palo på den bilden...

2008-05-15 @ 13:02:20
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHA!

2008-05-15 @ 14:03:01
URL: http://Lindou.blogg.se
Postat av: Gabbis

HAHAHAH! Fuck off and die!

2008-05-15 @ 14:29:00
URL: http://simplygabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0