Körd helg....som det ser ut

Hur fan ska jag palla gå ut och göra någonting i helgen? Jag har två dagar på mig att gå från en svullen, grillad kyckling till en partymyra på G. Något omöjligt? För fan vad irriterad jag blir. Jobbade i söndags, så lördagen blev ju inställd, även om jag och Emma hade det mysigt. Attans jävla rabarber.

Tänker inte träffa en enda människa (iaf inte någon som jag kännt i mindre än 2 år) tills jag är återställd! Har jag tur är det någon av mina stackars vänner som inte pallar festa i helgen och lägger sig och myser med mig....HAH. Men drömma får man väl alltid göra?

Nu ska jag lägga mig i sängen eftersom att jag håller på att svimma av denna smärta. Åh, livet leker!

GOD JÄVLA NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0