Lördag!

Wohoo! Haha. Sitter fortfarande i mjukiskläder. Har pluggat massa nu, men är fortfarande inte klar med det. Ikväll är det Viper för packet. Haha, det här lär bli min sista gång där....iaf på ett jäkla bra tag!

Var nere på skolgården. Eller jag och lillasyster gick och köpte cigg åt mig, sen träffade vi på Bellans mamma, som tipsade oss om att det var någonting på skolgården. Vi gick dit och kikade. Osminkad var jag också, men mjukiskläder och en knut mitt på skallen (a la. lilla-my) . Bellan stod och pumpade rutten musik och grapparna hängde bara. Sen kom det mer och mer killar, den ena snyggare än den andra. Så jag la benen på ryggen och flydde hem, haha.

Nu har jag tvättat och smort in tatueringen. Love it. Men den behöver ju som sagt fyllas i och jämas till.

Nu ska jag fortsatta plugga och sen ska Pappa bedömma det, haha. Måste lägga på ett kol, eftersom jag har lite att fixa med innan kvällen.

Love puppies


Kommentarer
Postat av: anna

skojjar du eller? haha jag är bakis som en jävla iller asså! men det kommer vara så för dig imorn :)

2008-05-31 @ 17:42:39
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0