Nattligt

Idag har jag varit på två promenader. En halvslö...och en som var relativt hurtig. Duktig idiot! På vägen hittade jag några som hade picknick på golfängarna. Alltså, Mamma, Pappa, Moster, Hannah, Paulina, Paul, Marie, Micke och en vän till Micke. Det var mysigt. Ebba var där och busade med en kompis. Trevlig kväll alltså. När jag kom hem badade jag i kanske en timme. Skönt!

Pratade nyss med Sara. Hon hade fått en busringning där hon fått frågan om hennes hårväxt i de privata regionerna. Snuskgubbe? Tippar nog på det!

Ska hoppa i säng snart, men först ska jag smörja in mig. Känns skönt nu, börjar återhämta mig från skadan. Nice!

Dröm sött, vakna blött <3

PS. Saknar min utlånade kamera :( hoppas hon har det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0