Nu blev det kvälle...(rumpnisse)

Nu är det snart dags att hoppa i säng efter en lång dag. 

Var i stan med Linda, men det blidde(inga barn) inte så mycket, hade total idétorka. Eller jag hade vissa saker som jag kunde tänka mig, men ingenting klockrent. Fast jag såg en underbar klänning på H&M, som såklart var slut, jävla skit! Men det blev iaf ett läppglans, en vit ögonpenna och en vit trekvartsärmad tröja med puffärmar, söt men väldigt enkel. Blev en sushi-middag, som vanligt när jag och Linda äter ute, haha! 

Imorgon ska jag tvinga hit Linda tidigt så vi kan plugga, sen ska jag hämta barnen i Djursholm. På en tisdag för ovanlighetens skull, hiho.



God natt mina kära 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ere inte paloo :P

2008-05-27 @ 09:37:40
Postat av: Gabbis

Yes, det är palo i bakgrunden :) Frankrike-resan för 2(?) år sedan!

2008-05-27 @ 11:04:41
URL: http://simplygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0