Pissmorgon

Från 07.00 till 09.20 blev jag väcktes jag ca. var tionde minut. Så det var bara att kliva upp, vilket egentligen var bra. Ska börja plugga snart. Idag är det råplugg som gäller, för sen ska rummet skina också! Kommer nog vara hemma hela dagen. Orkar inte fixa mig och gå ut. Förut var det smink hit och dit varje dag, nu är jag bara mysig hela tiden, haha.

Funderat på min tatuering nu också, har bestämt vad det ska stå, vart den ska vara och ungefär vilket typsnitt det ska vara. Ihiiii, tänker verkligen inte vänta 3 veckor på att jag ska ha åldern inne, ska ha den NU!

Nej, nu kom jag på det också. Kan inte vara hemma hela dagen. Skulle träffat Sanna igår, men gjorde aldrig det. Ska ringa henne och se om vi kan ses idag istället!

Aja. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0